Tareas: Esta será a estructura e a metodoloxía empregada para o tratamento dos contidos, ensinanzas e aprendizaxes a groso modo do tema ou unidade 3. Avaliación será: "Saber, saber facer e saber ser"
Elaborar, crear, expoñer:
-Guión do tema: estructuración. Partes e contidos clave
-Resumo-esquema da unidade. (Do libro, empregar tamén word, mindomo, ou infografias)
-Investigación: fíos conductores (empregamos imaxes e o video "Illa do lixo"). Coñecementos previos (chuvia de ideas, e uso do cuestionario a través de Socrative).Posteriormente un "Club de Debate". Consultar este mesmo blog, youtube, o libro de área, imaxes (entorno cercano; patio, cole, praza, casa, barrio, cidade, etc......)
Relacionar co proxecto de mates e ciencias da natureza da praza de Abastos: (productos locais, prezos, consumo, hábitos saudables, emisión de gases-transporte de mercadorías, embalaxes, sectores económicos, dieta equilibrada, productos de tempada...)
-Reparto de tareas por equipos cooperativos, subtema a tratar cada equipo. Desenrolar, traballar e expoñer (multiples recursos e formatos)
-Avaliación: proba escrita sinxela, exposición oral grupal/individual (presentación ao resto dos grupos), Debate, Proba co Socrative. Rúbricas e diana de avaliación.
No hay comentarios:
Publicar un comentario